De eenvoudige stappen voor het aanmelden van uw reparatie

Is uw toestel stuk? Geen betrouwbare reparateur in de buurt? Te druk? Of wilt u gewoon gemak ervaren? Geen probleem. U kunt gewoon uw toestel naar ons opsturen. U hoeft alleen maar de volgende stappen te doorlopen. Lees ze eerst goed door voordat u het Aanvraag Formulier invult.

 

Stap 1: Vul het Aanvraag Formulier volledig in.

Let op! U heeft uw IMEI- of serienummer nodig om uw reparatie aan te kunnen melden. Denk er ook aan om uw SIM-kaartje en toegangscode te verwijderen voordat u uw apparaat naar ons opstuurt. Dit is belangrijk voor ons om alle functionaliteiten te testen na reparatie. Vergeet ook niet een back-up te maken van uw data. Keer na het invullen van het Aanvraag Formulier terug om de volgende instructies te volgen.

 

Stap 2: Wacht op bevestiging van uw aanmelding. In de bevestiging staat extra informatie bet betrekking tot het versturen van uw apparaat.

 

Stap 3: U kunt nu uw apparaat naar ons versturen volgens de informatie in de bevestigingsmail. Let er op dat u uw apparaat zo verpakt dat het goed beschermd is. Uw apparaat is verzekerd voor schade tijdens de levering.

 

Klik hier om het formulier te openen  Reparatie Aanvraag Formulier

 

We houden u via de mail op de hoogte van de reparatie en wanneer het weer naar u terug verzonden zal worden.

Heeft u vragen dan kunt u bellen naar 070-3642806 of mailen naar info@borcaden.nl.

 

Veelgestelde vragen

We streven ernaar uw apparaat binnen 2 dagen te hebben gerepareerd. Soms kan dit, afhankelijk van de reparatie, iets langer duren. We houden u altijd op de hoogte van de voortgang
U kunt voor de prijzen de tabellen raadplegen op onze webstite. Als uw reparatie er niet tussen staat kunt u ons ernaar vragen via de mail. In sommige gevallen moeten wij eerst u apparaat analyseren en dan kunnen we een prijsopgave doen. Die krijgt u van ons via de mail. We kunnen voor de analyse onderzoekskosten rekenen. Die variëren tussen de €25 en €35. Deze kosten dienen betaald te worden als u niet akkoord gaat met de prijsopgave. In dat geval krijgt u uw apparaat ongerepareerd terug. U kunt ook afstand doen van uw apparaat. In dat geval hoeft u de onderzoekskosten niet te betalen.
Wij houden u op de hoogte via de mail. U kunt ons uiteraard ook mailen of bellen voor informatie.
Het IMEI- of MEID-nummer is een uniek serienummer waarmee jouw telefoon te identificeren is. Twee telefoons kunnen nooit hetzelfde nummer hebben, waardoor het een handig hulpmiddel is om een verloren of gestolen telefoon terug te vinden. Op de meeste telefoons kunt u heel simpel achter uw IMEI- of MEID-nummer komen met een speciale code. Typ *#06#. Als u het laatste hekje hebt getypt verschijnt als het goed is meteen het nummer. U hoeft niet op enter te drukken of op de beltoets. Voor Android toestellen Open het menu Instellingen. Dit doet u door te tikken op de app Instellingen of met de menuknop. Tik op "Over telefoon". Waarschijnlijk moet u naar beneden scrollen om deze optie te vinden. Tik op "Status". Scrol naar beneden om uw IMEI/MEID-nummer te vinden. Mocht u nog problemen hebben met het vinden van uw IMEI/MEID-nummer neemt u dan contact met ons op.